dilluns, 13 d’abril del 2009

Entrada Sorpresaa :P


Em sap greu no haver pogut escriure abans, però acabo d'arribar de fora i no tenia ordinador :D Encara sort que el faig eeh? :P


Doncs avui faré una entrada del nostre viatge a Itàlia!! Especifico: Florència :)

Per començar, va ser l'únic dia que ens vam aixecar a una hora més o menys normal, a les 8 :P Perquè altres dies era a les 8 esmorzant o sortint ja! XD El primer que vam fer va ser anar a veure el David de Miguel Angel, que encara que em diguessin que no es podien fer fotos jo en vaig fer :) (Sé que sona molt cursi, però esque m'encanta aquesta frase, i es que com ens van explicar a l'estàtua hi ha dos defectes, les mans i el cap, però ja està ben fet, perquè el que volen donar a entendre és que aquestes són les virtuds del poble: la Força i la Intel·ligència. Frase: Les seves virtuds són els seus defectes.. ^^) Continuo: no podia marxar d'allà sense una foto. Després vam acabar de veure la ciutat de Firenze i ens van dir que la gent que volgués venir a veure els Uffici a les 2.30 hauríem de ser a la Porta del Paradís, una de les joies de la ciutat.


Als Uffici també vam disfrutar del Naixement deVenus i La Primavera de Boticelli :) que tampoc podiem fer fotos pero també en vaig fer XD (per cert, em sap greu però a causa de la mala qualitat de les fotos als Uffici, no les posaré,es que em tremolava molt la mà i la segurata mirava cap a mi tota l'estona XD)


Després més estona lliure, per qui volia comprar alguna cosa de record per la familia o per benefici pròpi xD A la nit, vam anar a sopar a un restaurant que hi havia prop del Duomo a menjar pasta i carn, com el dia anterior :)


I per sort nostra, no vam haver de pagar dues vegades les nits a l'hotel i fins a les tantes xerrant, pero sense que els professors s'enteressin (ups.. :P)


Va ser una experiència boníssima. Tant de bó tornéssim a reviure aquest viatge, però aquest cop sense vomiteres pel camí :)


Mònica